skip to main
|
skip to sidebar
torsdag 5 juni 2008
detroit stanley cup champs
detroit won the stanley cup and Lidström became the first non-canadian captain ever to win... thats pretty awesome! GO RED WINGS!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
FETA bloggar
parknpow-boyzen
gullans blogg
frida is blogging
saaarras krypin
creekside family
Bloggarkiv
►
2009
(21)
►
mars
(2)
►
februari
(15)
►
januari
(4)
▼
2008
(23)
►
juli
(2)
▼
juni
(6)
champ of campers
bbq, rockband, beergames
last day......
snow...??!!
detroit stanley cup champs
IRON MAIDEN!!
►
maj
(5)
►
april
(7)
►
mars
(3)
roccet
south lake tahoe, United States
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar